Przypominamy o usuwaniu odpadów zawierających azbest.

ostatnia zmiana: 21.01.2016
 

Do pobrania:

Oswiadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomoscia na cele budowlane(plik do pobrania w formacie PDF)

Wniosek - Azbest(plik do pobrania w formacie DOC)

Wniosek o zgloszenie robot niewymagajacych pozwolenia na budowe rozbiorke (plik do pobrania w formacie DOC)

 

 

 

 

Informacja tekstowa dla osób korzystających z czytnika:

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy Leszno ponownie planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy zainteresowani usunięciem pokryć dachowych  z eternitu w 2016 roku mogą składać wnioski w sekretariacie lub w pokoju nr 27 Urzędu Gminy Leszno w terminie do dnia 15.02.2016r.

       Informujemy, że prace polegające na demontażu i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne. Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie.

       Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu azbestu zobowiązani są dołączyć do wniosku - zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę, potwierdzone przez Starostwo.

W/w wnioski wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane  można uzyskać u sołtysa, na stronie internetowej www.gminaleszno.pl  lub w Urzędzie Gminy Leszno, pokój nr 27.

 
 

Szybki kontakt

  • Al. Wojska Polskiego 21
  • 05-084 Leszno
  • tel. 22 725 80 05
  • fax. 22 725 85 52
  • email: urzad@gminaleszno.pl
  • rachunek: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
  • nr: 89 9283 0006 0025 8629 2000 0010