Usuwanie azbestu z terenu gminy

ostatnia zmiana: 08.09.2017

Inne informacje

 

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy Leszno ponownie planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy zainteresowani usunięciem pokryć dachowych 
z eternitu mogą składać wnioski w sekretariacie lub w pokoju nr 27 Urzędu Gminy Leszno
w terminie od listopada 2017 r. do końca stycznia 2018 r.

Po tym terminie wnioski na rok bieżący nie będą przyjmowane.

            Informujemy, że prace polegające na demontażu i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne. Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie.

            Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu azbestu zobowiązani są dołączyć do wniosku - zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę, potwierdzone przez Starostwo (pobierz).

W/w wnioski wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (pobierz)  można uzyskać u sołtysa, na stronie internetowej www.gminaleszno.pl  lub w Urzędzie Gminy Leszno, pokój nr 27.

 


 
 

Szybki kontakt

  • Al. Wojska Polskiego 21
  • 05-084 Leszno
  • tel. 22 725 80 05
  • fax. 22 725 85 52
  • email: urzad@gminaleszno.pl
  • rachunek: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
  • nr: 89 9283 0006 0025 8629 2000 0010